Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

Βραβεύσεις Μαθητριών στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό "Γεώργιος Δροσίνης - Η θάλασσα και εγω"

 

ΜΙΑ ΘΑΛΛΑΣΣΑ ΓΑΛΑΖΙΑ…

ΔΙΠΛΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ!

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τις διακρίσεις του Ομίλου Δημιουργικής Γραφής και Ρητορικής του σχολείου μας στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΡΟΣΙΝΗΣ – Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ», που διοργάνωσε ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣ ΔΙΑΔΟΣΙΝ ΩΦΕΛΙΜΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ (ΣΩΒ). Συγκεκριμένα διακρίθηκαν οι μαθήτριες: 

- ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ - 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ με το ποίημα «Το αλάτι της μνήμης» 
- ΕΛΠΙΔΑ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ - 2ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ με το διήγημα «Θάλασσα αμφιβολιών».

Οι διακρίσεις αυτές αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία, αν αναλογιστεί κανείς το κύρος του διοργανωτή φορέα. Ο Σύλλογος προς Διάδοσιν Ωφελίμων Βιβλίων αποτελεί έναν από τους ιστορικότερους πνευματικούς και εκπαιδευτικούς φορείς της χώρας, με πορεία που ξεπερνά τον έναν αιώνα προσφοράς στον ελληνικό πολιτισμό, στην παιδεία και στη διάδοση της γνώσης. Ιδρύθηκε το 1899 από τον Δημήτριο Βικέλα με την αμέριστη υποστήριξη του ποιητή Γεώργιου Δροσίνη, ενώ από τα πρώτα μέλη του Συλλόγου ήταν και ο Ελευθέριος Βενιζέλος. Στις τάξεις του έχουν κατά καιρούς συμμετάσχει εξέχουσες προσωπικότητες των γραμμάτων, των επιστημών και της δημόσιας ζωής, ενώ η προσφορά του στην εκπαίδευση υπήρξε διαχρονικά πολύτιμη.

Ιδιαίτερη εντύπωση και συγκίνηση μας προκάλεσε η έμπρακτη στήριξη των διακριθέντων μαθητών και μαθητριών από τον ΣΩΒ. Τα βραβεία συνοδεύτηκαν από γενναιόδωρες χρηματικές επιταγές (1ο Βραβείο – 1500 €, 2ο Βραβείο 1000 €, 3ο Βραβείο 500 €) και βιβλία, ενώ ο Σύλλογος ανέλαβε εξ ολοκλήρου τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής των βραβευθέντων και των συνοδών τους στην Αθήνα, καλύπτοντας αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχείο. Παράλληλα η τελετή βράβευσης, που πραγματοποιήθηκε στις 17 Ιουνίου 2026 στην Αθήνα, ήταν άψογα οργανωμένη, προσφέροντας σε όλους μια ξεχωριστή εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη.